[gilug] Re: Acte a Figueres

Marc marc furtia gmail com
2011-11-25 18:41:36 UTC

Ostres :S m'agradaria poder-m'hi vincular amb aquest tema ...
El problema ? sóc d'anglès, i d'anglès a figueres em surten uns quants
kilometres i no és un dia, suposo que en seran varis.
Em sembla que m'hauré de tirar enrera sentint-ho molt :(
Disculpeu si us he fet perdre el temps inútilment. (això em passa per
llegir entrelinies)

El 24 de novembre de 2011 19:28, Marc <> ha escrit: