[gilug] Re: Acte a Figueres

Raimon Trujillo raimont gmail com
2011-11-24 10:11:54 UTC

Bon dia a tots!
Jo participaria amb molt de gust, perquè a més tinc família a Figueres per
tant tema allotjament i tal per assistir durant la setmana no seria cap
problema, el cas és que estic visquent a Alemanya fins al mes de Juliol per
tant se'm fa una mica difícil assistir-hi.
Una forta abracada des d'aquest país tant fred!

El 24 de novembre de 2011 10:45, Narcis Garcia - GiLUG <