[gilug] Re: Voleu col·laborar a l'#acampadagirona?

2011-05-23 21:58:52 UTC

Dani jo estic d'acord amb els fonaments de la teva crítica, però tingues
en compte que la gent que es mobilitza està aprenent. Una cosa que es
pot fer contra aquest tipus de manipulació és ajudar en aquest aprenentatge.

Val la pena passar per les places i dir-los que un no està d'acord amb
utilitzar tal cosa per tal raó. La gent que participa a les acampades i
assemblees no ha triat conscientment el Facebook, com molta gent no tria
conscientment començar a fumar.

Al 23/05/11 18:56, En/na Lourdes Mallorquí i Dani Fossas ha escrit: