[gilug] Re: Voleu col·laborar a l'#acampadagirona?

2011-05-23 20:38:12 UTC

Jo vaig crear una eina per fer l'«efecte ciber».
Es diu «gsciber» i requereix el gestor de sessions gràfiques gdm (el
predeterminat de molts escritpris excepte KDE).
Puc ajudar en això.

Es tracta de tenir almenys 2 usuaris: un de «public» i l'altre
«administrador». L'administrador té unes icones per canviar l'estat de
protecció de /home/public i en funció d'això, gdm restaura la còpia del
directori o bé en fa una còpia.

El perfil d'usuari es restableix només de tancar la sessió, i no cal ni
reiniciar el PC.

Al 23/05/11 18:44, En/na E.C.V. ha escrit: