[gilug] Re: Voleu col·laborar a l'#acampadagirona?

Quim Rovira quim rovira cat
2011-05-23 16:24:21 UTC

Crec que el millor seria intentar muntar alguna cosa el cap de setmana. A
veure què us sembla la proposta:

Podriem muntar una taula amb els ordinadors el dissabte i/o el diumenge tot
el dia, a mode de ciber,  perquè la gent que no porta ordinador pugui
coneectar-se i difondre l'acampada. Personalment optaria per algun tipus de
distro live, de forma que poguem reiniciar els pcs i assegurar-nos que
sempre quedin nets.
Alhora, podriem anunciar-ho com a punt d'ajuda/install party. Així, tothom
podrà provar el SO, i qui vuilgui passar-se a gnu/linux pugui fer-ho amb
l'ajuda dels membres de guifi.net que vinguin a col·laborar-hi.

A més a més, malgrat que físicament només ens hem vist un cop a la fàbrica,
em semblaria una oportunitat genial per retrobar-nos, i per posar-hi un
cartell ben gros de GiLUG, a veure si aconseguim més difusió del grup.

Personalment, m'agradaria posar-hi algun eslògan una mica en la línia de
"GNU/Linux: les coses fetes entre tots, funcionen" o quelcom per l'estil que
us sembli adient.

Què en penseu?