[gilug] Re: Voleu col·laborar a l'#acampadagirona?

2011-05-23 14:21:49 UTC

Seria molt interessant plantejar alternatives a Feixbuc i Twitre i
parlar de la llibertat i autonomia en les comunicacions.

http://www.fsf.org/facebook

Jo ara estic liat i em costa dedicar temps a l'acampada fora de la
xarxa, però em vaig emportar una desagradable sorpresa en veure que la
majoria d'acampades copien mimèticament coses com aquesta de Madrid i
Barcelona.

A l'únic «standard» que es pot referir l'expressió #acampadagirona és a
un canal IRC, i no a cap servei d'empresa en particular.

Al 23/05/11 15:56, En/na marc ha escrit: