[gilug] Re: Voleu col·laborar a l'#acampadagirona?

Raimon Trujillo raimont gmail com
2011-05-23 12:16:10 UTC

Mira Quim, jo estic totalment d'acord i tot i que sóc de Palamós vindria a
ajudar-vos amb l'acampada. Només cal que et posis en contacte amb mi i
col·laboraré en tot el que pugui. Tinc un MÓDEM USB de Jazztel el qual
podrieu fer servir en tot moment amb connexió de fins a 3,7 MBps que to ti
ser poc doncs d'alguna cosa servirà. Puc vindre el dimecres. Què us sembla?
Ja em diràs alguna cosa...
Raimon Trujillo

El 23 de maig de 2011 14:11, Quim Rovira <> ha escrit: