[gilug] Re: Linux 3.0.0

2011-07-28 16:57:41 UTC

Ja he trobat un sumari de les novetats del nucli 3.0 :
http://kernelnewbies.org/Linux_3.0

De fet, no semblen haver grans canvis i l'haurien pogut batejar
tranquil·lament com a versió 2.6.40 (la que tocava) perquè potser ni tan
sols un salt a 2.8.x

La intuïció em diu que s'apunten a la mateixa estratègia de Mozilla per
cridar l'atenció i fer veure que hi ha grans novetats.

Al 28/07/11 18:15, En/na Narcis Garcia - GiLUG ha escrit: