[gilug] Re: Nou usuari a la llista

Genís Pujol Hamelink genis pujol gmail com
2011-12-09 13:43:27 UTC

Bones,

He intentat entrar al web, però els DNS d'Orange no resolen el
www.gilug.org(si faig la petició a un altre DNS, per exemple el
8.8.8.8 sí que em resol).

Em sona que havia passat abans...qui se'n cuida dels DNS? Per si li vol
donar un cop d'ull a veure què passa :)

Salut,

Genís

El 9 de desembre de 2011 13:47, Narcis Garcia - GiLUG <