[gilug] Re: [Gilug] Re: Nova Llista?

Blackhold blackholdmailer gmail com
2011-04-27 20:50:27 UTC

2011/4/27 Narcis Garcia - GiLUG <>:
> Hola Enric i a tothom.

Hola,
primer de tot m'ha sorprès rebre un missatge de gilug després de tant
de temps! :)

> [...]
> i afinar una infraestructura per a què respongui com cal i s'entengui amb
> tota la xarxa en un món en guerra contra el "spam".
>
> Tot plegat m'ha estat molt útil per altres projectes, tot i que el DNS el
> necessitava bàsicament pel GiLUG. Crec que valia l'esforç, i està assolit.
> Ara ja només falta que l'Oriol registri els nous DNS al nom de domini, i es
> veurà el web.
>
> He fet que l'antiga adreça  apunti a aquesta llista nova.
> Resulta que cada servidor de Mailman només suporta un nom de domini, i no
> n'instal·laré un solament per una llista.

doncs això darrer no és ben bé cert ;) estic en un projecte[1] on
estem portant 5 dominis diferents amb la mateixa instància de mailman.
Això ho fem modificant el fitxer /etc/mailman/mm_cfg.py i afegim aquestes línies

POSTFIX_STYLE_VIRTUAL_DOMAINS = ['llistes.domini1.org'
,'lists.domini2.org', 'domini2.org', 'domini3.org'']
VIRTUAL_HOST_OVERVIEW = On

a l'apache hi configures els virtualhost per a cada domini, també pots
configurar que les mostri totes o només les llistes corresponents al
domini que estàs consultant, a més el propi mailman et permet escollir
quina és la url que s'associarà a la llista, per exemple:

newlist --emailhost=domini1.org

per a passar una llista d'un domini a l'altre:

./withlist -l -r fix_url llista -u lists.domini2.org
./arch --wipe llista

en el postfix haurem de configurar els diferents dominis que podràs
gestionar amb el mateix server afegint els nous dominis a
mydestination i relay_domains al main.cf

poso en còpia a qui ho va muntar, per si m'he deixat alguna cosa :P

> Apart del canvi DNS, també caldrà aclarir les renovacions anuals del
> registre (gilug.org). És un tema d'uns pocs diners.

Si algú té ecos tenim possibilitat de pagar dominis amb ecos ;)

salut o/

Blackhold

[1] http://marsupi.org