[gilug.org] Allotjament i manteniment domini, web i llista GiLUG

Oriol Pellicer oriol elsud org
2010-09-14 12:13:42 UTC

Doncs per mi, adjudicat! :P

Aclariu-vos com ho voleu fer i us passo els fitxers del web, la bbdd,
etc. Si voleu un podria mantenir la llista de correu i l'altre el web,
per exemple.... També s'haurà de fer el traspàs del domini, per tant
si algú ja té alguna alta amb un registrador, millor. S'haurà de tenir
en compte quins DNS es faran servir i tot plegat.

Salut!

El 14 de setembre de 2010 13:33, Eduard Vidal i Tulsà
<> ha escrit: