[gilug.org] Allotjament i manteniment domini, web i llista GiLUG

Oriol Pellicer oriol elsud org
2010-09-10 09:43:28 UTC

Ei gent,

després d'uns quants anys allotjant el GiLUG he decidit donar de baixa
el servidor on està, i per tant caldrà trobar un lloc nou i algú que
se'n faci càrrec. Ara mateix estic embolicat amb altres coses i no puc
dedicar-m'hi gens, i penso que aniria bé que agafés el relleu algú amb
ganes i temps. A no ser, és clar, que decidim que el GiLUG ha arribat
al final, però tot i no poder participar gaire, preferiria que es
revitalitzés i que tornés a agafar la trempera que havia tingut els
primers anys (quins records... :).

En tot cas espero que en parlem, ja que a finals d'any el servidor
deixarà d'existir.

Salut!