[gilug.org] Imprimir documents grans per xarxa

2010-11-09 17:27:01 UTC

De fa un any que en imprimir des del meu ordinador a una impressora de
xarxa (autònoma), si el document té gaires pàgines no arriba a
imprimir-se i queda retingut indefinidament (hold) a la cua d'impressió,
amb un volum considerable (2MiB o més).

Per sortir del pas sempre havia desat el document en format PDF i enviat
a imprimir amb la comanda:

lp elmeudocument.pdf

Amb això el mateix treball d'impressió de 2MiB pot ocupar 200KiB i surt
ràpid com el vent. Avui he vist que no sóc jo l'estrany perquè a una
altra persona li passa el mateix amb una impressora de xarxa, de
diferent marca però de xarxa.
Tot això amb diverses versions d'Ubuntu.

Algú sap quin és el problema i com es resol?

Gracies.