[gilug.org] Supported Touchscreen

Rafael Martin Soto info inatica com
2010-05-27 18:55:38 UTC

Estaria bé, realment si. Miraré de fer el que pugui, però ara mateix
vaig a tope de feina i dubto que tingui un moment per fer-ho, però no
dubtis que hi col.laboraré amb el que pugui en el moment que tingui una
estoneta.

Al 27/05/2010 20:33, En/na Narcis Garcia - GiLUG ha escrit:
> Així doncs una cosa molt útil que pots fer a la web és una llista de
> compatibilitat a l'estil de Wine:
> Marca&  Model versus Distribució&  Versió
>
> De fet això també ho podem anar tirant endavant a:
> http://wiki.lapipaplena.org/index.php/Pantalles_i_visors
>
> En/na Rafael Martin Soto ha escrit:

Salutacions

------------
Rafael Martín Soto

www.inatica.com

----
Premis i reconeixements:
2009) 2 Premis a la recerca i a la innovació en TIC (Enregistrador de Ràdio i Ocitiquet)
2009) Premi a la difusió de les TIC (www.rafamartin.info)
2008) Millor Iniciativa en l'Administració Local
2008) Finalista als Premis Blocs Catalunya (www.rafamartin.info)
2007) Millor Iniciativa en l'Administració Local
2006) Vimmocat.com. Excel·lència en el tractament lingüístic destinat a
programes informàtics i webs
----

Visiti els nostres portals:

www.torroellaestartit.com, www.vimmocat.com, www.estartit.es, www.nautic-cat.com, www.pantallatactil.net, www.puntodeinformacion.net