[gilug.org] Supported Touchscreen

Rafael Martin Soto info inatica com
2010-05-27 17:27:26 UTC

Hola Narcís

La ELO funciona força bé a la primera amb Fedora. No està del tot
calibrat, però ho encerta força bé.... De fet tinc un fedora funcionant
a l'Estartit directe sobre ELO i sense instal.lar absolutament res. Amb
Ubuntu em vaig trobar el problema que s'havia de calibrar. Vull provar això:
http://www.freedesktop.org/wiki/Software/xinput_calibrator, però encara
no he pogut mirar-m'ho

No sé si amb la última d'Ubuntu també, però et puc dir que amb Ubuntu
vaig fer també alguna prova d'instal.lar els drivers i no vaig tenir
molts de problemes, era amb una 8.04 em sembla.

Vull provar la nova fedora a veure què tal, però ara mateix no tinc cap
monitor ELO per provar-ho físicament. Si ho puc mirar aviat ja et
comentaré a veure què tal.

Tinc el portal http://www.pantallatactil.net i estic fent proves amb
diferents proveïdors, sobre tot pel tema GNU/Linux, però ja et dic de
bones a primeres que l'ELO és el millor de tots, tant en qualitat com
drivers, etc.... Amb Vivapos, per exemple, encara no he pogut fer
funcionar cap i necessito més temps per dedicar-hi, però ara mateix no
el tinc.

Al 27/05/2010 16:08, En/na Narcis Garcia - GiLUG ha escrit:
> Hola, algú pot recomanar marques i models de pantalles tàctils que amb
> les darreres versions de Linux/Xorg funcionin a la primera?
>
> És a dir, sense haver de reconfigurar controladors ni res.
>
> Gràcies.

Salutacions

------------
Rafael Martín Soto

www.inatica.com

----
Premis i reconeixements:
2009) 2 Premis a la recerca i a la innovació en TIC (Enregistrador de Ràdio i Ocitiquet)
2009) Premi a la difusió de les TIC (www.rafamartin.info)
2008) Millor Iniciativa en l'Administració Local
2008) Finalista als Premis Blocs Catalunya (www.rafamartin.info)
2007) Millor Iniciativa en l'Administració Local
2006) Vimmocat.com. Excel·lència en el tractament lingüístic destinat a
programes informàtics i webs
----

Visiti els nostres portals:

www.torroellaestartit.com, www.vimmocat.com, www.estartit.es, www.nautic-cat.com, www.pantallatactil.net, www.puntodeinformacion.net