[gilug.org] OpenWRT

2010-05-23 14:06:04 UTC

A veure, estic utilitzant uns routers "D-Link DSL-504T" que amb el
sistema operatiu (firmware) original es connecten perfectament a
internet com a RFC1483 (ADSL).
El què passa és que he provat de canviar-li a un el sistema per OpenWRT,
i tot molt bé excepte que no trobo RFC1483 o no sé què hi ha d'equivalent.

Em sembla que rv082 és un altre model de router d'una altra marca.

Gracies.

En/na Marc Furtià Puig ha escrit: