[gilug.org] Programari per bascula de transport

2010-05-14 16:48:13 UTC

M'han tornat a preguntar pel tema:
Es tracta d'entendre's amb una bàscula de la marca GiroPès, que es
connecta a l'ordinador via port sèrie.

El programa ha de permetre enregistrar data-hora, matrícula, producte
transportat, proveïdor, pes brut, tara, diferència (pes net).
Aleshores ha de poder imprimir un tiquet amb aquestes dades.

Pel port sèrie només deu arribar el pes de la bàscula.
Si us plau, que contacti amb mi qui vulgui fer el programet.

En/na Narcis Garcia - GiLUG ha escrit: