[gilug.org] Sortida fingida amb ALSA

2010-05-10 15:16:38 UTC

Hola, en un ordinador amb UBuntu GNU/Linux 9.10 fa uns dies vaig remenar
el volum amb instriccions així:

amixer set Master 10%-
amixer set Master 100%

...però des d'aleshores l'ordinador ja no em reprodueix res a través del
sistema de so ALSA, i el control de volum de l'escriptori em descriu una
"Sortida fingida" (en anglès Dummy Output)

He comprovat que amb el VLC media player, si selecciono la sortida
d'àudio OSS em reprodueix música i video sense problema (la única manera
que ara tinc).

He provat a desinstal·lar (purge) tots els paquets amb nom "pulse" i
tornar-los a instal·lar, reiniciar l'ordinador, però tot això no m'ha
servit.
També m'he mirat el què comenten al fòrum
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=1304450 , però aquí es tracta
d'una instal·lació neta i l'únic canvi fou tocar amixer.

Algú sabria per on investigar?

Gràcies.