[gilug.org] Assumir costos de la comunitat

2010-03-24 10:27:13 UTC

Algunes vegades, quan he fet instal·lacions de forma professional i m'ha
estat útil l'esforç dels projectes de programari que faig servir (sense
anar més lluny, que em va molt bé que desenvolupin Emesene o aMSN), hi
he fet donacions econòmiques.

Per a seguir en la mateixa línia, i que no sigui quelcom aleatori, ara
he pensat en dedicar un percentatge del què cobro a les donacions,
aplicant-me a mi mateix un impost per a recolzar projectes.

Naturalment hauria de ser un percentatge, però estaria bé que fos una
xifra per a donar a conèixer i promoure.

1% ?
10% ?
1.000% ?