[gilug.org] Ordre eth0, eth1, eth2, etc.

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2010-03-21 19:59:14 UTC

A Diumenge, 21 de març de 2010 19:24:24, Eduard Vidal i Tulsà va escriure:
> Segons la meva experiència quan treguis eth0 la eth1 continuarà dient-se
>  eth1 si no t'has de mirar algun dels arxius dels moduls /etc/modu* i
>  etc/modu*/* Hi ha algun lloc on diu aquest driver de xarxa li direm ethX

quan el sistema operatiu configura un dispositiu nou que no estigui al fitxer
/etc/udev/rules.d/70-persistent-net.rules (com deia en Sergi), es crea una
altra linia en aquest fitxer; al tornar a engegar mirarà en aquest fitxer i li
donarà el nom antic.

lo que hem de fer és engegar, esperar que es configurin els dispositius i
després editar aquest fitxer canviant els noms de dispositiu que volem,

Jordi Pujol

Live never ending Tale
GNU/Linux Live forever!
http://livenet.selfip.com