[gilug.org] Compatibilitat de aMSN

2010-03-18 17:56:36 UTC

Com que jo no tinc compte amb cap d'aquestes empreses
(Hotmail/Yahoo/Google/etc.) haig de fer proves a través d'un altre en un
cibercafè.

He provat a actualitzar aMSN amb el repositori del Launchpad, i sembla
que va millor (l'usuari pot enviar video a l'altre, i també pot acceptar
video de l'altre), però el botó de videoconferència (audio+video) no
sembla funcionar. En algun intent escriu que els programes no són
compatibles (els d'ambdós interlocutors), i en algun intent surt escrit
que la funcionalitat encara no està desenvolupada.

Davant l'exigència dels usuaris sobre el "ditxós" messenger, m'estic
plantejant d'instal·lar el de Microsoft i amb WINE.

Gràcies, i a veure si trobo una solució pel clon aMSN, perquè seria molt
trist anar instal·lant Windows Live Messenger per a fer quedar bé GNU/Linux.

En/na Narcis Garcia - GiLUG ha escrit: