[gilug.org] Compatibilitat de aMSN

Xavier Barnada Rius xbarnada gmail com
2010-03-17 21:58:55 UTC

Em sembla que no esta implementat el upnp en el amsn.Pero que aviat
hauria de implementar-se perque veig que aqui hi ha una peticio de que
es faci:
http://www.amsn-project.net/forums/index.php?topic=725.0

Tot i aixo crec que no hauria de fer falta si en el MSN de M$ funciona
sense fer-ho es que usa algun sistema per fer-ho a part de obrir els
ports