[gilug.org] Compatibilitat de aMSN

Xavier Barnada Rius xbarnada gmail com
2010-03-16 22:00:10 UTC

Jo estic usant aMSN , el que inclou la Ubuntu 9.04 , el problema es que
per que funciones la videoconferencia vaig tenir que redirecionar ports
al router, tot i que no entenc el perque , ja que en el MSN Messenger de
Microsoft no s'ha de fer.
El ports que vaig tenir que redirecionar/obrir en el router son:
6890-6900 de TCP

Pot ser que s'en hagi de obrir algun altre mes pero ara mateix no se
distingir si els tinc posats per aquesta aplicacio o per alguna altre

Salutacions