[gilug.org] NFS funciona sobre wifi, però no sobre ethernet

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2010-03-11 11:12:45 UTC

A Dilluns, 8 de març de 2010 11:48:38, Eduard Vidal i Tulsà va escriure:
> Tinc un portàtil dintre de la xarxa que s'autentifica per nis i te els
> arxius montats per nfs. Com tots els altres ordinadors que tinc.
> Els altres monten el /home per nfs i amb la xarxa per cable, i funciona bé.
> En canvi auqest portàtil ho montava per wifi, i anava bé, menys quan el
>  putu veí es dedica a fer reinjecció de pauqets per atacar, que despres la
>  xarxa s'en resent molt.
> Per arreglar-ho he pasat un nou cable de xarxa fins al portàtil, i he dit
> que ja no fes servir la wifi.
> Pero quan esta sobre ethernet no funciona, i encanvi sobre wifi si.
> [...]

Hola a tots,

amb la tempesta que va fer el dilluns, avui dijous he tornat a mirar el
correo,

el problema del portatil deu ser de configuració de l'ethernet,
hauriem de comprovar l'enrutament i el servidor de noms
tant sols amb una instruccio ping podem veure si va:

ping google.com

PING google.com (209.85.229.99) 56(84) bytes of data.
64 bytes from ww-in-f99.1e100.net (209.85.229.99): icmp_seq=1 ttl=52 time=77.6
ms

en aquesta configuracio deu ser necessari engegar amb single, i fer les
comprovacions abans de arrancar completament el sistema ?

Jordi Pujol

Live never ending Tale
GNU/Linux Live forever!
http://livenet.selfip.com