[gilug.org] Debian o Ubuntu

Andrey Antoukh niwi niwi be
2010-07-29 22:44:48 UTC

2010/7/30 Xavier Diumé <>

> Hola gent,
> Aquest correu pot ser una mica offtopic. M'agradaria saber què en penseu de
> les dues distribucions.
> Fa temps que per l'escriptori utilitzo ubuntu i en servidors Debian. Però a
> nivell empresaria, quan la cosa ha de ser seriosa (per entendre'ns que no és
> el servidor de casa) què creieu que és millor.
>
> Els arguments de tota la vida son:
> - Debian és més estable
> - Ubuntu té paquets més actualitzats.
>
> Però en canvi ubuntu ofereix manteniment de distribucions (LTS) més llargs.
>
> Què en penseu?

> [...]

Es bastante cuestionable el tema de que ubuntu tenga paquetes mas nuevos y
el tema de la estabilidad.
Instalas debian-testing ahi tendrás ubuntu... así que supón...
Instalas deban-stable y asegura tener tus servidores desactualizados,
obligando a los desarrolladores a usar y desarrollar adoptándose a tus
servidores con software desactualizado.

Si quieres algo serio, y para empresa: FreeBSD o Solaris. También podría ser
alguna distro con soporte comercial tipo red-hat, suse

Un saludo.

--
http://twitter.com/andsux
http://www.niwi.be

"Linux is for people who hate Windows, BSD is for people who love UNIX"
"Social Engineer -> Because there is no patch for human stupidity"