[gilug.org] va de monitors ...

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2010-07-15 09:28:11 UTC

A Dimecres, 14 de juliol de 2010 22:51:29, Marc Furtià Puig va escriure:
> Bones llista, tinc un dubte sobre monitors.
> Estic pensant en comprar-me un monitor pel pc de casa, ara mateix en
> tinc un de 17, que fa mals d'ulls al estar-hi una estona.
> Quin tipus de monitor agafarieu si us passeu bastantes hores davant de
> la pantalla ?
> Havia pensat gastar-me entre 100 i 150 €, com veieu el presupost ?
> L'ús que li dóno al pc és per treballar-hi, llegir correus, navegar,
> programar, i jugar a jocs que no necessitin gran potència de hardware.
> Amb què m'hauria de fixar a l'hora d'escollir un monitor o un altra ?
> [...]

en principi, amb el pressupost limitat, hem de mirar el monitor més gran i més
modern, que per tant, tindrá la millor tecnologia,
crec que podriem comprar alguna cosa amb:

22" widescreen 16:9
resolució Full HD 1920x1080
contrast de 20000:1
temps de resposta 2 ms,
conector HDMI per TV, DVD, TDT, camera digital,
conector DVI

dintre d'aquest preu, LG ha tret una bona pantalla de 22", que té bona
resolució i brillo, amb conector VGA, potser li falta DVI, tampoc té altaveus,

http://www.lg.com/ae/it-products/lcd-monitors/LG-W2243S-PF.jsp

http://www.dvdbarato.net/b2c/index.php?page=pp_producto.php&md=0&ref=72H_W2243S-
PF

i amb algun cèntim més, cumpliriem tots els requeriments anteriors,

http://www.acuista.com/x/536013-pantalla_tft_22

Jordi Pujol

Live never ending Tale
GNU/Linux Live forever!