[gilug.org] Fer un document de text manualment

2010-01-16 09:39:38 UTC

Eduard, suposo que et refereixes a eines com TiddlyWiki (el què jo havia
provat), però les facilitats que jo busco són:

- Maquetable "al vol" amb un programet Bash (el programet que jo faig),
a partir de peces com: abiword.txt k3b.txt amsn.txt i aleshores generar
unmanual.txt però maco.
- Mínimes dependències
- No haver d'escriure res en ocasió de la maquetació: ho vull
pre-establir tot al programet Bash, i no haver de paginar manualment, ni
posar títols ni negretes.