[gilug.org] Sistema operatiu Android

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2010-01-07 12:20:20 UTC

El Dijous 07 Gener 2010 12:46:07 Oriol Pellicer va escriure:
> [...]
> actualitzar-lo a la 1.6, i ara hi tinc una rom de la versió 2.0
> (Eclair), que tot i tenir alguna cosa que no va en el G1 (no fa
> fotos), m'agrada molt.
>
> De tota manera, jo fugiria de les companyies de telefonia grans. El
> meu el vaig comprar per ebay, era de T-Mobile i alliberar-lo em va
> costar uns 20 euros (via web, pim-pam). I per a les dades he provat
> algunes lowcost i em quedo amb la que tinc ara: pepephone amb la
> tarifa de 300Mb per 7 euros al mes, i trucades a 0,09 _sense_
> establiment, i fent servir la infraestructura de vodafone.

Hola Oriol,

Jo no em deixaria enganyar massa (no entro a valorar el funcionament com a
operadora de telefonia), però pepephone és part d'un grup empresarial
internacional i si bé com a empresa de telefonia potser no l'hagis de dur a
indústria (o sí...), com a grup empresarial gros no difereix dels altres, a
nivell de pràctiques empresarials o de política de personal:

http://mipepecar.wordpress.com/2009/12/17/el-presidente-de-globalia-lider-del-turismo-de-espana/
http://www.globalia.com/

P.D.: A la meva parella la van acomiadar d'una empresa del grup per no
renunciar a la reducció de jornada que li havien concedit un temps abans per
ser mare d'una nena menor de 5 anys. Li van concedir obligats per la llei, i
a partir del dia següent la van començar a presionar de molt diverses
i "baixes" maneres fins que va petar.

Salut i bon any