[gilug.org] No puc connectar al web de facebook

2010-12-26 21:54:38 UTC

A aquestes alçades crec que cada vegada és menys recomanable dependre de
l'empresa Google. Aquesta gent intenten aconseguir el què abans no va
aconseguir Compuserve de IBM, Infovía & Terra de Telefónica, o la
"Microsoft Network" de la dècada de 1990.

Arribarà el dia que alguns portals funcionaran correctament només si hi
entres des dels enllaços de Google, i això inclourà webs
d'administracions públiques o bancs (que encara ens barallem per a què
funcionin amb programari lliure).

Arribarà el dia en què WikiLeaks no serà accessible si Google no ho
inclou a les seves bases de dades, ja que de fet haurem d'utilitzar el
Google Chrome per navegar.

Espero haver-me explicat prou bé.

Al 26/12/10 19:02, En/na Lourdes Mallorquí i Dani Fossas ha escrit: