[gilug.org] No puc connectar al web de facebook

Marc marc furtia gmail com
2010-12-26 02:59:49 UTC

http://support.mozilla.com/ca/questions/695393#answer-28657
sembla ser que és un bug d'aquesta versió de mozilla, no ?
Jo instal·laria un altre navegador que em funcionés bé, com google
chrome per exemple, per provar a veure què passa quan intentes accedir
al facebook o qualsevol altre pàgina des d'un altre navegador i
d'aquesta manera, com a mínim, sabras si és problema de la conexió(dns
i cia) o si és problema únicament de navegador, que pel que he llegit,
no ets l'únic que li passa això, per tant ... jo aposto pel navegador.
http://support.mozilla.com/ca/search?fx=2&os=3&q=Mozilla+Firefox+3.6.13+cookies
<- en aquesta direcció és on ho he trobat
l'enllaç és el que passo primer.
Bé, segurament serà això si el que et passa és :
firefox message: "The page isn't redirecting properly" Firefox has
detected that the server is redirecting the request for this address
in a way that will never complete. * why does this mess
"The page isn't redirecting properly?"
i receive this warning on a daily basis. it seems to occur whenever i
open a message  in gmail or try to send a message. anybody have a clue
about this? thanks!
Firefox has detected that the server is redirecting the request for
this address in a way that will never complete.

 traduit al català (google translate):
Firefox missatge: "La pàgina no està redirigint correctament" Firefox
ha detectat que el servidor està redirigint la petició d'aquesta
adreça d'una manera que mai es completarà. * Per què aquest embolic

"La pàgina no està redirigint correctament?"

i rebre aquesta advertència sobre una base diària. que sembla ocórrer
cada vegada que obro un missatge a gmail o intenta enviar un missatge.
Algú té una idea sobre això? gràcies!
Firefox ha detectat que el servidor està redirigint la petició
d'aquesta adreça d'una manera que mai es completarà.

El que fan aquí, es fer un traceroute, per saber si s'arriba, i com
que arriba ... no és problema de conexió, de bones a primeres pel que
tot sembla indicar, per tant ... Si al final resulta que és un bug del
mozilla que tens, per què amb el komqueror recordo que vas comentar
que hi accedies, jo posaria google chrome, i ho provaria, i si
funciona ... tiraria amb google chrome, si no funciona ni google
chrome ... després miraria de canviar paràmetres de conexió, com els
dns ...
Em repeteixo, crec que és un bug d'aquesta versió del mozilla.
Bona nit!!!!
(no tinc són i em dedico a escriure correus a hores intempestives la
nit de nadal jajajajajajajajajajajaja)