[gilug.org] Dubte sobre wxPython

Andrey Antoukh andsux gmail com
2010-04-26 22:06:48 UTC

2010/4/26 Narcis Garcia - GiLUG <>:
> El wxPython és l'ús de la llibreria wxWidgets per a crear interfícies
> gràfiques.
>
> Gracies.
>
> En/na Xavier Barnada Rius ha escrit:

Si no esta fuera de lugar, py-qt es una opcion multiplataforma muy
interesante para mirar.
Y Qt4 cada dia es mas poderoso...
--
http://twitter.com/andsux
http://www.niwi.be

"Linux is for people who hate Windows, BSD is for people who love UNIX"
"Social Engineer -> Because there is no patch for human stupidity"