[gilug.org] recuperar taula de particions

2010-04-13 17:36:10 UTC

El meu mètode per un cas així, quant se sap la mida exacta de les
particions a rescatar:

1. Guardar una còpia binària de tot el disc dur, tant si és MBR, espai
lliure,... en fi, de tot el disc físic.
2. Crear un MBR nou amb l'eina que es va fer servir originalment (si es
va fer amb l'instal·lador de Windows, doncs amb això). Crear nova(es)
particio(ns) tal com havien de ser.
3. Guardar una còpia del sector MBR, que té les dades tal com han de ser.
4. Restaurar la còpia de tot el disc físic.
5. Trepitjar el sector MBR amb la còpia del MBR que havíem preparat.

En/na Eduard Vidal i Tulsà ha escrit: