[gilug.org] recuperar taula de particions

David Casals hakd0c telefonica net
2010-04-13 14:31:21 UTC

Hola a tothom,

M'ha arribat el disc dur d'un client, evidentment sense copia de seguretat.

El disc dur "funciona" o sigui gira, el sistema operatiu instal·lat es
el de M$. Quant el poso en un altre M$ diu que no està formatat.

Quant em passa una cosa d'aquestes normalment el poso en un linux i li
passo el gpart (gparted no) que recupera taules de particions. El
problema es que en aquest cas em retorna un error de desajust entre
cilindres i el què ell detecta.

Els dubtes que tinc, es que com gpart busca backups de la taula de
particions, provar de fer una partició que ocupi tot el disc i tornar a
passar el gpart o si algú té alguna idea d'algun programa que funcioni
diferent o millor.

Atentament
David Casals
hakd0c