[gilug.org] Compatibilitat de aMSN

2010-04-06 18:27:01 UTC

He fet el programet (script) que publico aquí:
http://www.amsn-project.net/forums/index.php/topic,7838.0.html

però igualment el tema està molt fotut, i els cibercafès en aquestes
condicions no volen saber res de GNU/Linux.
Entre aMSN i "Windows Live Messenger" no hi ha manera de parlar ver veu
ni veure's per video.

En/na Eduard Vidal i Tulsà ha escrit: