[gilug.org] Buscant windowserus

2010-04-01 19:41:47 UTC

Això és la repera...
per a fer proves de videotrucada amb l'aMSN necessito contactar amb gent
que utilitzi el "Windows Live Messenger" sota Microsoft Windows.

Però és que m'he posat a trucar gent que conec, i ningú no em sap dir.
Fins i tot un d'Olot m'ha dit que ja no coneix ningú que faci servir
Windows.

Així doncs, si algú utilitza videocàmera amb el Missatger de Hotmail, o
coneix algú que pogués col·laborar amb Microsoft Windows, agrairia que
m'escrivís al meu correu per a fer el contacte pertinent.

Gràcies.