[gilug.org] Similar a Media Maker

Rafael Martin Soto info inatica com
2009-10-20 19:14:26 UTC

Openshot.... jo no l'he probat però hi ha gent que si i m'ha dit que
està força bé.

http://www.rafamartin.info/2009/08/openshot-alternativa-al-movie-maker.html

En/na  ha escrit:

> Hola companys,
>
> Estic buscant un programa que sigui similar al MediaMaker de M$. És
> per fer treballs (peliculetes) sencills. No necessito un editor no
> linial de video, el que necessito és sencillament: posar una música o
> una narració d'un conte (per ex.) i anar posant imatges enllaçades per
> fer la narració. Ha d'admetre imatges gif, gif animades i jpg.
>
> Alguna sugerència?
>
> Joseluis

Salutacions

------------
Rafael Martín Soto

www.inatica.com

----
Premis i reconeixements:
2008) Millor Iniciativa en l'Administració Local
2008) Finalista als Premis Blocs Catalunya (www.rafamartin.info)
2007) Millor Iniciativa en l'Administració Local
2006) Vimmocat.com. Excel·lència en el tractament lingüístic destinat a
programes informàtics i webs
----

Visiti els nostres portals:

www.torroellaestartit.com, www.vimmocat.com, www.estartit.es, www.nautic-cat.com