[gilug.org] LneT - allotjament en un VPS.

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2009-10-06 15:26:56 UTC

A Dimarts, 6 d'octubre de 2009 16:48:40, Toni Martínez Colom va escriure:
> Jordi:
>
> FYI: jo vaig estar descarregant ahir (5-oct) al matí/migdia des de casa, a
> Salt, i tinc Ya.com. Tinc 1Mbit/s i em donava pics de més de 50 KBytes/s, o
> sigui que no crec que el P2P estigui limitat.

sí, és tal com dius,
en aquest cas el router tindria tancats els ports ,

a mí em semblava molt estrany perquè amb aquesta ip varen descarregar totes
quatre versions al mateix temps, si haguessin posat la configuració correcta ho
podien fer en menys d'una hora, pero n'hi varen estar més de 20.