[gilug.org] Permisos compartits

2009-11-25 20:10:46 UTC

Si per exemple fem en "josep" i la "maria" membres del grup "colla",
igualment quan en josep desa un document, aquest queda enregistrat pel
propietari "josep" del grup "josep".

Alguna vegada vaig introduir a l'arrencada aquestes comandes:
chown -R root:root /mnt/dades/*
chmod -R a+rwX /mnt/dades/*
...però em sembla més un pedaç que una solució.

De fet, tinc un disc dur extern en format "Ext3" al qual li tinc un
programet "permisos.sh" a l'arrel per a fer el mateix quan hi ha
problemes, però... sembla més pràctica i neta la FAT.

Potser pel cas de la partició interna es puguin afegir opcions al
muntatge?