[gilug.org] Permisos compartits

2009-11-25 19:00:20 UTC

En un ordinador d'escriptori em trobo amb un problema: els 2 usuaris que
el fan servir emmagatzemen els documents en una partició expressa pels
documents (no guarda cadascú les seves coses dins el seu $HOME).
Fins ara això jo ho resolia amb una partició de format FAT, per a què
els fitxers hi quedessin ben oberts sense permisos ni propietaris.

Però segurament es deu poder fer servir un format de partició
Ext2/Ext3/Ext4 per a fer el mateix. Com?
L'objectiu és que si l'usuari "A" desa un document a la partició comuna
de documents, després l'usuari "B" el pugui obrir i manipular sense
problemes de permisos/propietari A.

Potser sigui un cas apart, però pel mateix motiu sempre estic
formatejant les memòries USB en FAT: poder desar coses en un ordinador i
utilitzar-les en un altre.

Gracies.