[gilug.org] Videotutorials al GiLUG

2009-11-25 09:53:38 UTC

Quan es vol servir fotos, tenir eines de tractament d'imatge al servidor
és el més normal del món; quan es vol servir videos, doncs el mateix com
ffmpeg.

A mi no m'importa deixar MSIE fora de joc, però no voldria deixar fora
de joc la gent que utilitzi Kazehakase, M.Firefox 2, o altres navegadors
lliures. Serà un bon debat la recerca d'un reproductor el més lliure i
compatible possible.

Addicionalment, veig important que més gent es pugui auto-registrar i
carregar un videotutorial sense més entrebancs burocràtics.