[gilug.org] Videotutorials al GiLUG

Eduard Vidal i Tulsà festuc gmail com
2009-11-24 09:32:28 UTC

Jo podria oferir espai web per penjar vídeos a california. Més que res per
que crec que gilug està a una adsl...
També podria hostetjar, de fet,  totalment de franc al gilug :D
Tinc un contracte amb dreamhost, (que no es la panacea) però que gairebé, no
aprofito. I Sempre m'agrada aprofitar les coses que pago :D
En Jordi ja sap de que es tracta, oi Jordi? ;)

El 24 / novembre / 2009 10:19, Quim Rovira <> ha
escrit: