[gilug.org] Fer iniciar la sessio d'escriptori

Eduard Barrera eduardbc hotmail com
2009-11-16 12:33:46 UTC

En que podries fer es configurar el ssh por logar sense passwords,
crear un script a la maquina remota que executi els comandament que
deia el link que t'he passat i llavors podries fer:

#ssh -X  script.tpl

a mes, podries fer  que això s'executes polsant un icone, l'operador no tindria ni que saber que es el ssh ni escriure ni res