[gilug.org] Entrevista a l'Hora Nova

2009-11-13 08:42:44 UTC

Amb el número del 10-11-2009 del bisetmanari "Hora Nova" van publicar a
pàgina completa un reportatge sobre la darrera versió de Microsoft
Windows a pàgina sencera, i n'hi ha que van trobar a faltar l'equivalent
difussió per la darrera versió d'Ubuntu GNU/Linux.

Des d'aquesta publicació comarcal de l'Alt Empordà em van contactar per
a interessar-se pel programari lliure i fer una entrevista, doncs
m'agradaria fer partícip a la gent amb qui estic en contacte per a
enfocar el tema, tenint en compte que s'ho llegirà el públic que no té
ni idea d'informàtica, llicències ni llibertats.

Addicionalment els interessa saber qui hi ha a l'Alt Empordà que
utilitzi professionalment GNU/Linux.