[gilug.org] Similar a Media Maker

joseluis montgri montgri net
2009-11-01 14:13:42 UTC

En/na Narcis Garcia - GiLUG ha escrit:
> Pel què veig l'OpenShot s'assembla molt al Kdenlive, però és més senzill
> i orientat a Gnome (GTK).
El kdenlive no llegeix els gifs animats. Els fa servir com gifs estàtics
;-((
> Jo havia provat el Smile, que és molt maco i està centrat en les fotos,
> però és molt lent.
> http://smile.tuxfamily.org/

Aquest no l'he probat

M'agradaria probar-lo per treballo amb la linkat 3.0 que és la que
reparteix el departament a les escoles i no hi ha versió compilada per
aquesta distribució.

M'agradaria compilar-lo però soc novatillo i no se com surtirà la cosa i
no tinc ganes de destroçar el sistema.

Joseluis