[gilug.org] canvis de consolas i k3b

2009-03-24 20:11:18 UTC

Jo després de barallar-me amb diferents distribucions, versions i
ordinadors, quan vull la lletra més petita a les consoles/terminals
utilitzo el paràmetre vga=ext pel nucli.
Igualment, però, hi ha distribucions com Ubuntu que després de la
decoració "splash" de l'arrencada ho torna a posar a mode text 80x25 com
la BIOS.

Sobre el k3b en català, has d'instal·lar el paquet k3b-i18n

El dt 24 de 03 de 2009 a les 02:02 +0100, en/na xavi linux va escriure: