[gilug.org] executar aplicació windows en gnu/linux ó *BSD

Marc Furtia i Puig marc furtia gmail com
2009-03-12 20:29:36 UTC

Merci per totes les respostes ... però de moment ... miraré d'entendre
com funciona el programa, i solucionar els problemes que han sortit
durant aquest parell de dies ... (que per sort o desgràcia, pocs no són
i pocs greus tampoc)
Merci per les vostres respostes i gracies pel vostre temps.
Disculpeu les molèsties.
Marc
El dj 12 de 03 de 2009 a les 11:52 +0100, en/na Quim Rovira va escriure: