[gilug.org] executar aplicació windows en gnu/linux ó *BSD

2009-03-12 10:15:11 UTC

Kylix fa temps que el van retirar de descàrrega i repositoris; donava
problemes amb els nous nuclis Linux.
Essent Kylix un entorn de programació Pascal, en el seu lloc es pot
utilitzar Lazarus (www.lazarus.freepascal.org), però no és el què busca
en Marc.

Marc, si et val la pena aprendre el tema de C++, et recomano una
comunitat virtual:
http://c.conclase.net/
Apart de les lliçons també hi ha una llista de correu-e tant amb gent
tancada a la finestra com gent oberta de codi.

El dj 12 de 03 de 2009 a les 09:46 +0100, en/na Quim Rovira va escriure: