[gilug.org] executar aplicació windows en gnu/linux ó *BSD

2009-03-10 17:31:35 UTC

C++ és "portable".

Més preguntes:
- Quin compilador utilitzaven per a compilar-ho?
- Disposes de la versió ja compilada?

I ara propostes:
- Instal·lar el binari directament mitjançant Wine.
- Compilar-ho amb gcc i/o amb l'ajuda de Code::blocks, bé sigui des de
MS Windows o bé des de GNU/Linux.

I finalment referències:
http://wine.sourceforge.net/
http://www.codeblocks.org/

El dt 10 de 03 de 2009 a les 17:21 +0100, en/na Marc va escriure: