[gilug.org] Cron d'usuari

2009-03-04 08:40:28 UTC

Em sembla que el principal problema és el fet de què la sortida vagi a
l'escriptori gràfic. Si jo estic treballant amb un escriptori normal i
corrent, i aleshores faig [Ctrl]+[Alt]+[F1] per a saltar a una altra
pantalla de terminal, encara que inicii sessió del meu mateix usuari, no
troba per on mostrar una finestra:

xmessage "Hora d'anar a dormir"
Error: Can't open display:

El dt 03 de 03 de 2009 a les 22:19 +0100, en/na Quim Rovira va escriure: