[gilug.org] bogs al ubuntustudio 9.04

xavi linux xavi linux gmail com
2009-06-28 14:11:44 UTC

Hola llista

Jo he instal.lat totes ( o quasi totes les versions d'ubuntu ), i la
veritat l'única que em convenç es la 6.06LTS, per estabilitat, i  per
tot, ara  bé vaig haver de canviar el portátil  a principis d'any i al
instal.lar ubuntu  em dona el seguent error; al iniciar el grub ( pci
(0000.00.00) unsupported caps region vers (7) ,,,i no i ha manera
d'esberinar que és pq depres de  carregar grub el sistema funciona
perfertament algu sap que pot ser?? ....

Salut !!

Xavi

El 19 / juny / 2009 14:32, Jordi Pujol<> va escriure: